Netflix z ofertą reklamową w Polsce. "To jak z Jelcynem i sytuacją Rosji"

Czy streamingowe platformy: Netflix, Disney+, Amazon Prime Video zrewolucjonizują reklamowy rynek w Polsce? Co może się zmienić mówi nam Marcin Boroszko z Channel Factory Poland.

Publikacja: 26.12.2023 11:26

Netflix z ofertą reklamową w Polsce

Netflix z ofertą reklamową w Polsce

Foto: Bloomberg

Globalne platformy streamingowe Netflix i Disney+ za granicą mają ofertę dla osób szukających tańszego sposobu na oglądanie ich filmów i seriali. To abonament w wariancie z reklamami. W Polsce jeszcze ich nie ma, ale mają być. Tony Gunnarsson z Omdia uważa, że w 2024 r. pojawią się na pewno.

To będzie oznaczało, że giganci będą konkurowali o budżety reklamowe. O tym, co może się wydarzyć na rynku wartym kilka miliardów złotych rocznie rozmawialiśmy z Marcinem Boroszko.

Pozostało 93% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
TVP: Musimy negocjować z poszkodowanymi za rządów PiS
Media
Rosyjskie media zakazane w Unii. Sankcje na największe agencje i gazety
Media
„Eras Tour” Taylor Swift może dać brytyjskiej gospodarce prawie mld funtów
Media
Raport z festiwalu w Cannes. Kina straciły miliardy widzów
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?